Verdoving

De pijnloze oplossing als u er tegenop kijkt om een bepaalde behandeling aan te gaan.

Home » Verdoving

Verdoven voor een behandeling

Staat een bepaalde behandeling gepland bij Tandartsenpraktijk von Brucken Fock en kijkt u er erg tegenop? Dan kunt u altijd om een pijnloze verdoving vragen. Wij kunnen het gebied rondom de tand of kies waar de behandeling bij is lokaal verdoven. Voordat wij dit doen is het belangrijk dat u ons op de hoogte heeft gesteld van uw gezondheidssituatie en eventueel medicijngebruik. Zijn er voldoende voorzorgsmaatregelen genomen en er zijn verder geen bezwaren? Dan zal onze tandarts het gebied pijnloos verdoven.

verdoving

Verdoving bij Tandartsenpraktijk von Brucken Fock

Natuurlijk kunt u bij ons terecht voor behandelingen onder verdoving. Dit kunnen wij ook in combinatie met lachgassedatie doen bij extreme angst of andere kwalen voor een pijnloze behandeling. Bij onze praktijk kunt u terecht voor uw gehele mondverzorging. Bovendien zijn wij nog beschikbaar voor nieuwe patiënten. Wilt u pijnloos geholpen worden door een van onze tandartsen? Neem dan contact met ons op door u in te schrijven via onderstaande knop.

Doet een verdoving pijn?

Het kan voorkomen dat het toedienen van de verdoving pijn doet. Vooral als de prik in het gehemelte gezet moet worden, kan dit erg gevoelig zijn. Als het om een klein gaatje gaat, is het ook mogelijk om zonder verdoving te boren. Vindt u het niet erg om ‘iets’ te voelen en moeten alleen de scherpe randjes ervan af? Dan is lachgassedatie de betere mogelijkheid. Hiermee voorkomt u ook de prik. Meer weten over een pijnloze verdoving en de alternatieven? Neem dan contact met ons op.