Klachten

Neem contact met ons op bij vragen en/of opmerkingen. 

Wilt u zich inschrijven? Maak dan gebruik van het inschrijfformulier.

Wat te doen als u niet tevreden bent? 
Doe uw mond open bij de tandarts!

Praat met uw tandarts of behandelaar
Vraag om een verhelderend gesprek met uw behandelaar. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt en de behandelaar kan toelichten waarom hij of zij op een bepaalde manier heeft gehandeld. Bovendien is het voor de behandelaar belangrijk te weten, dat u een ergens moeite mee heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts (of tandarts-specialist). U waarschijnlijk ook. Desondanks kan het een keer voorkomen dat u vindt hij of zij u verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet. Mocht u er niet uitkomen met uw behandelaar, dan kunt u bij het KNMT terecht.

Kosten
Aan de bemiddeling zijn geen kosten verbonden. Dat geldt ook voor de klachtbehandeling.

Openingstijden

De praktijk is geopend van maandag tot en met vrijdag. 

Onze openingstijden zijn:
08:30 tot 13:00 uur en
van 13:30 tot 16:30 uur.

Contactgegevens

Parkdreef 52
2724EK Zoetermeer

Bent u verhinderd?

Wanneer u bent verhinderd voor uw afspraak laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Afspraken die binnen 24 uur worden geannuleerd worden in rekening gebracht.

2021 | Praktijk von Brucken Fock | @IRMEDIA | Webdesign door IRMEDIA